dinsdag 23 juni 2015

Nog een duwke

De meet is in zicht
Ik bengel maar triest onderaan eigenlijk
met mijn totaal van 10 kilometer
over 8 autoloze dagen.

Image result for fiets

Voor mij is het blijkbaar eerder
Mijn Ultra Korte Ritten.
Zodra er kinderen mee moeten
en dus meerdere boekentassen,
zakken en ander spul,
lukt het namelijk al meteen niet meer.

Verkeerde boekentassen (= kunnen niet op de rug),
een rondpunt aan een 4-vaksbaan
dat me bij het idee alleen al om met 3 kinderen erover te geraken, stress geeft,
de jongste die nog niet voldoende getraind is
om meteen 5 kilometer te riskeren,
teveel boodschappen gepland om nog in de fietstassen te kunnen;
er is te vaak een reden waarom de auto toch weer van stal gaat.

Maar de korte tochtjes in het centrum
doen we wèl met veel plezier
met behulp van spierkracht ipv paardenkracht!


prentje van de toffe blog Greedy For Colour - klikkerdeklik

En dan komt de spinazie weer in beeld.
Vanavond een receptje getest van Klara's Kitchen Blog
met de kraakverse spinazie uit eigen tuin
Zal zeker nog op tafel komen
en met een zak voorgewassen spinazie uit de winkel
zal het wellicht wat minder knarsetanden ;-)

Ik lijk wel èlke post van Klara
te saven op Bloglovin' en/of te pinnen op Pinterest.
Straks ook nog het ontbijt met warme frambozen uitproberen, 
want heb geen lege potjes meer voor confituur,
die vulde ik namelijk dit weekend al.

framblij!


En een mens moet toch iets met de dagelijkse berg 
rode heerlijkheden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik ben superbenieuwd naar je reactie, vraag, bedenking!