woensdag 26 februari 2014

Never a dull moment

Oeps, een weekje geskipt; geen ge-start-to-run de voorbije week.
De tijd glipt als zand tussen mijn vingers,
en de uren die normaal gezien gevuld waren met loondienst,
raken nu zeer makkelijk en pijlsnel anders gevuld.

En geen geloop = geen geblog,
want dan toch èèn nut ontdekt aan die zelfkastijding;
het schrijven gebeurt blijkbaar vooral in mijn hoofd
tijdens het joggen!

Nochtans massa's gezien, beleefd & gedaan dat het registreren waard is:
een heel plezante toneelvoorstelling (ge kunt nog gaan!)
een fantastisch optreden (ge hebt iets unieks gemist!),
nog een optreden (ge hebt iets schattigs gemist!),
helpen in school met hoekenwerk, als leesmama, als schortjes-herstelster en als pannenkoeken- & cakeleverancier,
workshops, coachings, infosessies en afspraken om mijn toekomst vorm te geven,
haken, haken en nog meer haken (bewijzen volgen nog wel),
naaien, 
(verlate) verjaardagsuitnodigingen ineenknutselen,


DIY foto's op canvas transfereren,
Foto

en het meest hilarische:
 zoals zij ook deed, een paspop op maat maken voor mijn zus.

Deze laatste was gewaarschuwd dat ze zich in ruil aan een guest-appearance mocht verwachten hier
:-)

- click to play -





1 opmerking:

Ik ben superbenieuwd naar je reactie, vraag, bedenking!